2014年2月23日

140223大浪灣遠足徑近接觸蚺蛇尖

本來昨日行呢度, 因為早上擋路雨, 我地惟有改行程.


媽咪話今日遲左出發, 係有原因呀.

我地唔停留在初段太耐.

但經過赤徑, 點都要影張相.

細媽又係日日忙工作, 連中午食飯時間都用埋, 事關進入我生日周, 佢在午飯時抽空趕工, 為我整生日蛋糕.

今日加插特別節目.

婆婆, 你知唔知

就係...........

攻上蚺蛇尖

婆婆, 我都行過呀, OK呀.

大灣幾靚.

今日好好風, 令雲霧吹散, 蚺蛇尖近在咫尺.

婆婆 : 我準備好.

過埋蚺蛇坳.

婆婆 : 我同蚺蛇尖最近距離, 心足.

我都攻過, 都滿足.

原路折返.

輕鬆又上路.

婆婆, 我地又好似又要挑戰.

究竟係乜 

好緊張.

快到鹹田灣, 回望蚺蛇尖, 媽咪話要把握好陽光, 爭取影生日照.


路中央, 要快手.



僅有一張滿意.

上次行完蚺蛇尖, 細媽話想帶埋婆婆來安記士多嘗美食.

老闆話初二係炮仗花最靚時, 叫我地下年記得早些來睇開花.

呢間士多, 環境一流, 老闆又和藹可親.


食物一流, 原來今日係三個女子, 挑戰鬥快搶食雞翼.
因一碟只有八隻, 三人分唔勻, 其實連埋我, 8 除 4 = 2 , 咁易都唔識計

婆婆話我有雜果蛋糕食, 唔駛食雞翼, 絨布蛋糕咋

婆婆好怕行獨木橋, 今日先發現, 原來安記士多後有條小徑, 沿山邊繞到沙灘, 只係行完少少,婆婆話以後唔驚要過橋.


天公造美, 但下星期又會有薄霧, 藍天會少了.


沙灘係我至愛.


所以生日照係唔少得沙灘一份.

轉位置.



婆婆, 我影相, 你就自己行先, 又要我追你.



今日行大浪灣遠足徑, 即麥徑二段後半段, 行山人絡繹不絕, 就係因為可以近距離接觸西貢後花園兩大名灘, 美景係百看不厭.





睇完鹹田灣, 再往大浪西灣.


踏入春天, 滿山開始長出青色或紅色嫩葉, 陽光照射下, 令人感覺舒暢, 大細媽咁鍾意同我及婆婆行山, 就係可以放鬆返工忙碌緊張情緒, 人先唔會癲.

西灣喇, 今日好大浪, 好多弄潮人來滑浪.





太靚了, 雖然成日來, 但浪湧次次唔同, 唔會有一張相片係相同.

過多幾日, 我就踏入9 歲高齡, 係洛伯.

究竟我仲可唔可以繼續長征, 定係改短途呢

今日盡興.

滿足一日.

28號係我生日, 當天大細媽都放工, 佢地話星期六日會補返, 點補呢

2 則留言: