2014年2月9日

140209微雨漫步城門河畔

昨日行左唔夠三個鐘就要上私家車, 都未放足電, 大細話今日起身無雨, 就行城門河畔半天.
我又好好運, 起身只又係天陰雲厚, 一於開個大飛扇, 吹走雲霧先.


咦, 似乎無效, 覺得有些雨粉, 但我已經著定雨褸, 唔大雨都OK.

途中見到隻大藍雀在路邊, 我在佢唔夠半呎經過, 佢都唔走開, 似有傷或病, 細媽叫媽咪打去愛協, 但媽咪話咪即係令去人道, 不如順應天意喎.

天公呀, 你保佑雀雀, 又唔好落雨住, 等佢搵地方避雨先.

今日天氣真係凍左, 我都覺凍, 笑唔出.

幸好地面仲算乾爽, 唔駛行到濕腳凍.

雨點大左.

地開始濕.

雲層低了.

行左個半鐘, 仲少過昨日, 但淋濕會病, 而且我開始打震, 都係上返細媽號安全D
下寒冷及多雲濕雨將持續一星期, 下星期又係望天打卦了.


3 則留言: