2014年2月8日

140208深井半天行

一早約齊全家今日團拜, 而且又可能有雨, 所以細媽咪話去深井簡單行個圈, 下午上大姨媽家幫手做野食.

天陰雲厚, 細媽話唔駛戴太陽帽.



上次來, 好多吊鐘花開了, 但原來仲有好多未開呀.

今日上路上清快塘一段, 滿山都見呀.



 

仲有車輪梅添.

但雲厚, 唔等於無紫外線, 都係戴返帽, 眼仔先睜大, 媽咪話似返佢平時出街個仔

我又見有渠位當隧道, 激屎大細媽

唔似有雨, 希望唔好咁快落在我地頭頂啦.



到清快塘喜香農莊, 兩位白宮主人要感應到我, 我又要過門不入了.

凋零的楓香路, 又要凡嫩芽長出.

接返車路, 因為只短行.

我地都係轉往青龍頭段行.


又係呢些樹開花時, 整片樹林都點綴左黃花, 可惜天氣唔好, 影唔到青綠黃分明影像.

 

立春了, 遲些會比較少枯葉.


咦, 好似有雨粉.

媽咪無帶雨衣俾我, 而且又無有被子, 驚我濕身凍親, 又要我上私家車, 我都未行夠

行下又細雨, 我堅持想行多陣.


二至三月, 又係呢種紫花花期, 去蓮花山有一段路, 沿途都係, 又要睇天安排.

我上落幾次車, 最後雨太密, 我局住終止我今日行程, 當然又係在細媽號私家車出返深井啦.

2 則留言:

  1. 你竟然怕咗兩位白宮主人?佢哋怕咗乖乖架!hahaha

    回覆刪除
  2. 落雨無得行, 洛洛個樣唔開心了>_<

    回覆刪除