2013年11月10日

131110不二之選 - 城門河畔

天文台一早預告今日有幾陣雨, 好準, 半夜就落.
細媽起身見仲有微斤微細雨, 都打算唔去街, 晨早去買餸同早餐返來.
媽咪話反正佢預左今日同我沖涼, 細雨都出去喇.
於是又急急換衫入來小瀝源.


洛洛 : 媽咪, 反正都沖涼, 點解唔去獅子會, 咁我可以掘泥呀
細媽 : 咪係, 早D講, 去獅子會, 等個仔開心D o丫o麻
大媽 : 咁駛唔駛現在轉地方呀
婆婆 : 算啦, 轉來轉去, 行返呢度, 下次先啦

仲以為一路有雨, 著定雨褸, 雨中浪漫添, 點知出太陽

昨日長征, 體力未完全復元, 婆婆話雙腳少少酸軟, 呢度好, 覺得攰就隨時返屋企都得.

唔怕個個星期老地方, 最重要係出街身心舒展, 就即係錫我啦

天漸漸清, 雲層漸漸高.

仲有陽光添.



一日辛苦之旅, 一日寫意行, 我覺得好幸福

行左一大圈, 食埋下午茶就回家去, 始終我過多三個多月就 9 歲, 體力比不上以前, 要養生, 休息返 5 日, 下星期六又繼續去其他地方留腳毛

2 則留言:

  1. 係啦, 邊個PLAN 架, 一早就應該去玩泥沙啦 WAKAKAKAAAA

    回覆刪除