2013年11月16日

131116上大東二東落黃龍坑 Part 2 of 2

媽咪知道黃龍坑郊遊徑係由雙東坳二東山高地 690 米, 急降至 80 米谷地, 又睇過其他行山者的影片, 知道條路係點, 只要唔揀雨後及潮濕日子, 在乾燥天氣, 慢慢一步一步落, 相信婆婆可以應付到. 


婆婆, 我地一齊挑選

起段唔難.



入林蔭, 一級一級長滿青苔大石, 要小心行.




不停跳落大石級, 我以前行了很多路, 開始攰了, 但婆婆仲笑得出呀

會經過一些山澗, 落雨天, 一定危險.

空氣好, 青苔長得特別美.



終於有平路喇.

仲有開揚位, 究竟後段係點呢

嘩, 原來又係一級級.

每級仲好高, 高過我呀, 我見到有點驚, 於是媽咪抱我過大級位.

但婆婆就要自己一步步落.


條天梯好高好陡峭呀.


我同細媽先行, 行一段, 坐低休息一陣, 媽咪殿後等婆婆.

仲欠 0.3 公里, 我無力了, 好彩細媽抱我行咋.


終於, 我地用左兩個半小時行畢全程, 細媽初初以為用兩個鐘咋

有郊遊公園, 我都無興趣了.

仲要行多 1.5公里出返去東涌道呀.

但平路, 我都可以自己行返.

到赤立角村, 有車來往, 細媽話我今日已經行夠, 唔好再行了.

我地今早 7 點出門, 回家附近已經快 7 點, 天光玩到天黑, 抵呀

3 則留言:

  1. 黃龍坑郊遊徑,不論上落,都好攞命

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好攞命, 但就係全家好好難忘的行山回憶及經驗 ^^

      刪除
  2. 嘩, 洛洛行到個樣都攰了 ~ .~

    回覆刪除