2013年11月17日

131117戰後閒遊獅子會

一早預左昨日大挑戰後, 就來獅子會, 等我輕鬆周圍行, 順便來我至愛 - 掘泥 


細媽太攰, 無預早餐, 於是買埋腸粉及炒麵來開餐

當抵埗不久, 我地見到迪蘇媽約左朋友仔來大人聚會, 當然有帶埋迪蘇來啦.

細媽一手一個抱起, 佢話都唔係好重o者

今日好多旅遊車來, 仲有好多小朋友, 好彩都有毛孩來, 我僅同佢地打招呼啦



獅子會有種植物幾靚, 但就..........

好似黐頭芒咁, 黐到成身都係, 媽咪要返屋企有排清理

今年洛神花改了另一個地方種植, 又係開花結果時




今日真係好 Hea, 我地每地一個位置, 都坐下休息, 媽咪仲舒服到次次都瞓著, 係我叫醒佢咋

今日全家起身時, 雙腳唔覺太累, 但體內乳酸會慢慢浮現出來, 行行下, 開始圯覺有點點酸痛, 都係食埋午餐, 快快回家休息先

2 則留言: