2013年11月3日

131103悠閒地在城門河畔

昨晚 C計劃後, 細媽俾媽咪瞓多陣, 諗住去深井行下, 點知食埋早餐整頓好想出門時, 計返時間, 到深井都可能要成 11點先起步, 媽咪話晏左, 又遲返屋企, 不如行下城門河畔算了, 於是又係來返沙田小瀝源. 


來左咁多次, 媽咪抬頭見有個牌, 望真D

原來寫住"小瀝源谷", 細媽話一早見啦, 都話神眼細媽都周邊事物特別細心啦

天文台報有驟雨, 咦, 我地來到, 又真係有微微雨粉, 好彩唔大粒

今日初一呀, 河水比較高漲, 而且風又大, 龍舟隊都改入來小瀝源河練習, 安全多.


藍天下, 仍舊有雨粉輕飄飄吹在面上, 究竟雨雲在那裡

城門河竟然泛起小白浪, 怪不得龍舟新手要入小瀝源河啦

龍珠果花好特別呀

羅莎加埋東北季候風, 在河邊行, 都吹我亂晒毛毛

但行平路, 有風吹, 唔辛苦

唔怕弱兵媽咪行行下暈倒呀



接近一點鐘, 諗住去飯堂食午餐先再行過
點知我等緊媽咪佢地食飯時, 我不經不覺入睡了
細媽見我咁攰, 佢昨晚又可能因飲了凍檸茶不能安睡, 而且中午時, 陽光照在身上都熱, 決定齊蕭回家大覺瞓

4 則留言: