2013年8月31日

130831點都要散心

細媽又長週, 媽咪廢寢忘食諗點搬家, 早上又話雷暴警告, 我都預左在家發毛 =.=
但媽咪見我唔開心, 又唔忍心, 即 call 細媽快快返來, 當我地在家樓下等車時, 大姨媽又因雷暴警告而取消跑步操練, 又話來匯合我地 ^^


我地先入小瀝滅, 慢慢出城門河等大姨媽...

有街出, 又變臉呀 XDXD

都話近排成日同雨玩遊戲啦...

明明見好天, 黑雨雨又在我背後趕來....


 當在城門河見到大姨媽, 雨點越來越密...

 有大姨媽, 即係多個女子聲, 比平時仲嘈 XDXD

 玩乜呢, 大部份時間都係密密雨....

我最怕落大雨, 一定扁咀唔多開心....

今日, 大姨媽都同我地行到很夜, 但我有一半時間係坐私家車o架, 無奈呀....

4 則留言:

  1. 雖然下雨無, 洛洛無得行好多路, 但做就了大姨媽一家可以同埋婆婆一齊共渡下午啊 ^^

    回覆刪除
  2. 如果可以,大啲,相片大啲,謝謝!

    回覆刪除