2013年8月17日

130817城門河畔樂半天

今日細媽長週, 媽咪見天文台預報今日有大雨, 諗住都唔可以出街, 反正近半年公司多野做, 拎左D文件返家, 做到半夜先瞓
佢清早都起過身, 見好大雨, 又大覺瞓, 一瞓就瞓到12點多, 正一大懶蟲
但佢見又預報話明早又有大雷雨, 如果今日唔出街, 有愧於我, 於是急 CALL 細媽快收工回來



僅係, 等左一星期, 就係等星期六日, 唔可以刻我出街機會o架


只要出來, 我去邊都開心笑


其實出來時, 都有雷暴警告, 最多淋下雨, 唔怕




呢幾個月, 我已經好熟呢段路


我無快樂地圖o架


因為我都唔識路


只要有大細媽同婆婆一齊


我就開心又興奮


雖然我近排都係來城門河


但我比好多毛孩幸福


有愛, 有充足飲食, 有暖窩


所以我滿足, 我都將呢份簡單, 帶給大細媽 


只要知足, 身心自然快樂, 身體都會健康


不管是否天陰有雨


總會有天晴時


大細媽話我今日行路時, 腳步輕型




我都唔知點解, 今日笑得特別燦爛


或者係我偷聽到, 媽咪話聽日安排緊去邊啦


其實天氣難測, 明天瞓醒先算了...


兜左個大圈, 玩左三個鐘, 都夠了, 我地又去沙角邨食晚飯, 農曆七月, 要早些回家

2 則留言:

  1. 洛B真係笑得好燐爛

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2013年8月18日 晚上7:01:00

    一家人開開心心, 去邊都無所謂啦

    回覆刪除