2013年8月18日

130818不埋雷雨

昨日偷聽媽咪講, 不管今日是否有雨, 又想去西灣, 又想去深井, 佢又問婆婆想去邊
最後清早連場雨同雷暴警告, 佢又係大覺瞓到 8 點半
其實細媽一直留意天氣, 見停了好耐雨, 先叫媽咪起身



費事考慮咁多, 又係入來小瀝源, 點知部 J1 影了兩張相, 支鏡頭竟然突然壞左
好彩媽咪有手機咋


天氣唔太好, 又唔係去新地方, 用手機影都無問題


反正我都慣左定格當毛豆, 手機快門慢都無影響


明明遠遠見黑雲, 仲係雷暴警告中, 但何解咁曬呢


定係度都無用, 行濕地咪解決問題o羅




預左會落雨, 有橋底避雨呀, 唔怕, 所以我地先唔埋雷雨, 照出來, 除非出門係傾盆大雨啦


每星期都沖涼, 我知我玩濕身都無人話我


今日係咪行晒兩岸呢


遠遠大圍又似想落大雨喎...


唔驚, 又唔係未試過邊行邊落雨


落雨上返私家車o羅


午餐時間又到....


我今日好慘呀, 坐我地旁邊一檯, 有位哥哥叫左鴨腿湯飯, 飯一來, 鴨腿香到我忍唔住, 一直全程望實哥哥食, 哥哥又一路食, 一路望我, 一路笑.
到佢走, 姨姨來收碗筷, 我望實隻鴨腿, 真係想食一啖咬住, 姨姨仲拎起來引我, 好慘呀


唉, 醫生話我腸胃差, 雞脾少食為炒, 惟有寄望新年啦, 因為細媽應承左我, 起碼一年一脾


諗起雞脾又想笑


係咪我年紀大左, 定係天氣熱原因


本來想行去划艇會先轉回頭, 但我到中央公園時, 我唔想行, 要坐車喇


坐左一段路, 諗住想行多陣....


但都係上返車舒服D


去到大圍, 又見早, 我地未試過再行入城門河源頭, 於是又八下


原來係行去美林邨同美城苑o架




仲發現有座博雅山莊, 唔入來, 都唔知有呢個地方


雖然知仲可以再行入D, 但都唔想太遲走, 怕的士交更時間, 好難返屋企
一連兩日都係來城門河, 但我無異議o架, 你地睇我笑口常開, 就知啦

2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2013年8月20日 凌晨1:25:00

    又城門, 又飯堂
    洛洛幾時咁為食架, 望緊人家的鴨脾

    回覆刪除