2013年8月31日

130830搬到新家來


Yblog 要執笠 :'(

媽咪由2007年5月18月當日開始, 在丫烏為我寫下第一篇"開齋", 不經不覺已經寫了 1447篇, 今日收到 Yblog公告, 正式在年底12月26日摺埋 .\_/.

第一階段:2013年9月2日~2013年10月29日 在此期間網站功能照常運作及進行以下事項: 提供用戶資料備份/下載、「輕鬆搬家」、通知我們新網址等服務 停止Yahoo! Blog新用戶申請 為了避免資料備份時有缺漏,於此期間,申請資料備份者的頁面將會進入唯讀模式,至網站關閉為止.

咁即係唔可以再寫 blog, 唔可以記錄我行山日誌....

咁點好呢, 最後媽記得登記過 Blogspot ^^

先在今日留條腳毛先 :P


6 則留言:

  1. 好,我哋大家一齊搬!你快啲將啲舊網誌搬過來,睇下成唔成功?

    回覆刪除
  2. 大姐, 大家都先去新居先住, 再慢慢搬舊傢具過來 ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 但我都會將舊Yblog 先轉去 Xuite 先, 有時間先慢慢搬回入 BLOGGER.

      刪除