2013年6月29日

130629定時超聲波

又三個月, 今日約了做超聲波.

嘩, 一早精神爽, 事關幫我照超聲波的係一個後生靚仔醫生, 第一次見咋, 平時都係一些上年紀40多歲的.

佢幫我照完, 對比我帶去的舊片, 已即時話無乜事,會將報告俾我主診醫生!

因報告即時有, 主診醫生又剛好在呢邊診所, 佢看完,話我個肝膽脾都無發大, 而且好正常, 肝臟無癌症現象, 即暫時來睇, 我對隻藥無抗藥性反應, 效果好.

繼續定時食藥, 唔好俾肝炎發作影響個肝臟

三個月後驗血覆診, 同自己加油先.


2 則留言:

  1. 平時都係一些上年紀40多歲的>>>>Wakakaka 我....都係上咗年紀wor!
    恭喜哂!Keep住D report靚仔呀!加油!
    [版主回覆07/08/2013 13:07:24]o下
    咁我咪上埋鏡 lor
    [★珍妮 & 毛毛★回覆07/06/2013 00:54:54]你有無睇下係唔係拍緊劇呀
    [版主回覆07/03/2013 12:58:34]咁我真係第一次見後生, 又高大, 又靚仔, 似睇電視劇咁
    我都上年紀呀, 睇靚仔, 無界限
    你都要加油

    回覆刪除

  2. [版主回覆07/03/2013 12:56:29]些些支持

    回覆刪除