2013年6月2日

130602消暑西灣泳

炎炎夏日, 最好晨早出動, 去游下水
今日早了點, 趕到坐第一班村巴入來, 剛好係相熟的司機叔叔同老闆, 佢地話好耐無見我地, 其實係我地無左直通小巴, 趕唔到班車, 又唔想等下一班, 惟有坐的士入來, 爭敢時間, 早游完早回程咋



無諗過 8 點幾, 陽光已經好猛烈, 今日遇唔到兩位行山叔叔, 唔通佢地今日無來行晨運


好耐無見藍天, 但無厚雲, 又熱傻我


好興奮, 就快會到瑙灣, 唔知今日會唔會又遇果三隻大洛威拿呢


希望唔見佢地啦, 否則, 我地又唔可以埋去岩壁邊沙灘玩


嘩, 佢地好早啦, 三隻大狗, 一早來了, 又係走入了埋邊位, 我地唔可以行近, 否則佢又會狂追我


點好呢, 近士多對出的沙灘, 浪大了點, 我怕呀....


都係去副灘安全. 又可以順便等下西灣班流浪狗地出現


游兩游.....




鑽下沙...


激屎阿媽


再游游...


沖下身上沙....






接著, 跑幾步...


追幾追...


再浸水....


超級爽...


自從婆婆做了白內障手術, 嚴格要佢戴太陽鏡, 都幾型o架


游下好多轉....


其實都開始攰了....


但細媽都唔放過我....


焗住又要游多幾次去滿足佢


我地玩左成個鐘, 一隻西灣狗地都未出現過, 突然遠遠出現上次俾三隻洛威拿狂追的黃啡狗地出現, 媽咪立即拎丸仔同雞片排包, 走去出沒位置, 入內去找佢地蹤影


我就同細媽及婆婆在河口等....


最後好失望, 竟然一隻都唔見, 連獨行狗媽都見唔到, 我地惟有玩多陣, 再睇下佢地幾時出來搵食啦






又游左好多轉...


何解仲唔出來o架, 買左兩大包排包點算


11 點幾, 熱頭當空, 我地唔可以再停太耐, 佢地係咪怕熱, 要日落先出來, 真無奈了


唉, 要回程, 否則全家頂唔順高溫.....


沿途都想有奇遇, 當我地到西灣亭, 細媽第一時間見到獨行狗媽在涼亭旁, 媽咪快步埋去, 狗媽似乎認到媽咪, 立即行埋媽咪身邊, 等論盡媽咪拎出掛包餵食
佢好乖, 慢慢食, 一次食晒兩包排包同兩大片雞片, 媽咪示意食晒了, 佢好乖望著媽咪, 無纏繞我地
狗媽, 你下星期要食避震丸, 唔好周圍走呀, 下星期見
希望下星期唔好有大雨啦

2 則留言:

  1. 大家都在西貢游水水, 我地都早8:30左右入到西貢
    [版主回覆06/13/2013 12:43:13]早玩避開艷陽

    回覆刪除
  2. 今次係名正言順去游水
    [版主回覆06/13/2013 12:45:16]可以係咁講

    回覆刪除