2012年12月22日

121222不要浪費好陽光

細媽將12月到下年3月的星期六請晒假, 但又輪到媽咪值班, 佢昨晚10點幾先返到屋企, 話今日又唔知幾點收工, 唔同我地出去玩半日
但一早起身, 嘩, 咁好陽光, 唔出街好浪費, 所以佢帶我同婆婆去獅子會玩



我都左獅子會就失控.....



細媽叫我都唔埋佢呀...


我覺得全面解放,....



困係屋企咁多日, 一於全情掘泥先夠爽....



細媽叫我停低影將正經相....

我就一於當聽唔到...


婆婆就悠然自得慢慢行....



我就衝....衝....衝....



我係唔望呀....



喔, 俾細媽影左張正面添



細媽話不停咁對住我影, 仲有一張得喎



仲未春天, 桃花咁快開, 咁吊鐘花會唔會又提早呢


我雖然周圍走, 其實婆婆總會睇實我....



又或者在我身旁, 僅係啦, 少左媽咪, 少左對眼, 婆婆都驚我有危險o架....


不停走, 能量又消耗好多, 我地行去姐姐度食午餐喇......



係姐姐度, 姐姐一定預多份沙律俾我.....
我瞓係度, 唔係攰到唔想食, 我係想食雞沙律, 細媽腦袋突然一叮, 即刻醒目, 算你啦

1 則留言:

  1. 細媽影O既相同大姐一樣ka .. 唔講仲以為係大姐都有份去
    [版主回覆01/02/2013 13:05:53]係絕對唔同風格 GA

    回覆刪除