2012年12月8日

121208臨時轉場

昨日天氣預告, 今日係一個大太陽, 大致天晴, 媽咪計劃左帶我地行一條新路
點知朝早又落雨, 行新路僅係唔得啦, 細媽睇電視, 知稍後天晴, 就俾媽咪多瞓一陣, 等地面乾爽點, 改去香港島行步道 
當我地上左車無耐, 又突然落雨, 望去對面港島竟然消失了
咁點好, 如果照上陽明山莊, 一定又凍又大風又濕, 媽咪怕我同婆婆凍同滑倒, 於是立刻改在土瓜灣落車, 去食個豐富早餐先算 
我當然繼續乖乖在袋等, 仲聽到佢地商量, 改返去行城門河畔一定無問題 



到左大水坑, 見梅子林路都係濕, 都係唔搏行上引水道, 行返河畔就算....



天文台無講錯, 雲層開始高, 仲多人踏單車....



近排天氣無常, 大細媽怕婆婆滑倒, 當然要保險D, 臨時轉另一個地方, 都係去玩, 我無異議....


你地睇我幾開心就知啦....



細媽話, 如果我唔行出單車路, 佢就唔拖實我行....





自由行真係好好多....



點跑都得....




遠遠仲係陰天, 又好似預告明天係一個大太陽, 係真唔係真....



如果真係天晴, 媽咪話會行新路o架....




咁新路係點.....


難唔難o架....


我估我同婆婆都行到o既....

越來越望得遠....





咦, 太陽若隱若現....


仲覺得暖左....



媽咪話今日遲左食早餐, 可以頂耐D, 決定行去大圍再轉對岸行返去沙田....



見藍天了....



藍天越來越廣闊....





咁明天應該可以按原計劃....



好耐無行山, 好興奮呢.....




最好明天仲有些風...



就唔會行到成身熱....


有無咁曬呀, 如果今日一早係咁好天, 我地唔駛臨時轉場.....











到車公廟外....


我地在大圍城河道轉去成運路...



呢段我地未行過ga....



都幾有新鮮感.....










好猛太陽....


好久未見咁好陽光....



媽咪睇返天文台今年十一月份天氣回顧...

[ 受清涼的東北季候風和溫暖潮濕的海洋氣流於華南沿岸頻密交替的影響,二零一二年十一月,特別在下半月期間,本港天氣主要為陰暗及潮濕。本月總日照時間為101.4小時,是自一八八五年以來十一月份的最低紀錄。月平均相對濕度為百分之81,與一九六零年並列為十一月份的最高紀錄。
二零一二年十一月亦較正常溫暖及多雨。本月的平均氣溫為22.2度,較正常數值21.8度高0.4度。本月錄得的總雨量為63.9毫米,較正常數值37.6毫米多約百分之70。然而,本年至今累積雨量為1868.7毫米,較同期正常值2371.6毫米仍少約百分之21。]



好天氣會唔會繼續維持呢.....
因為媽咪等入秋, 想左好多路線同我地行山, 好似芒草海都未見到, 遲些又聖誕節又新年, 希望唔係又得行城門河畔啦


2 則留言:

  1. 成日都落雨又真係幾無癮
    [版主回覆12/26/2012 17:35:20]好彩唔大雨咋.....

    回覆刪除
  2. 好彩轉場 .. 都係要安全為大前題呀
    [版主回覆12/26/2012 17:34:46]有老有細, 安全至最要

    回覆刪除