2009年12月24日

向 K 仔說不

叉燒洛 : 政府都有呼籲向 K仔 說" 不" 喇, 長期吸食"K"仔, 會有以下禍害:

●抑 鬱

●長 期 記 憶 力 衰 退 及 認 知 能 力 受 損

●行 動 機 能 受 損

●動 作 協 調 神 經 系 統 功 能 受 損

●生 理 及 心 理 依 賴

●減 慢 心 跳 , 引 致 腦 部 及 肌 肉 缺 氧

●失 去 知 覺 、 壓 抑 循 環 及 呼 吸 系 統 , 甚 至 會 引 致 死 亡

●小 便 赤 痛 、 膀 胱 容 量 減 少 、 尿 頻 、 腎 臟 嚴 重 受 損 、 失 禁 。


所以我由第一口開始, 我已經認定 "K" 唔好, 唔明點解大細媽硬係仲要我食, 仲要魔鬼上身引我食, 仲食左四大包 "K"仔添呀

你地睇返, 早幾個月, 魔鬼大細媽點我

http://hk.myblog.yahoo.com/phyllis2210/article?mid=9855

又唔好食, 又有咁多壞處, 我堅決由今日起, 向K仔 說" 不"




#以上對話純粹叉燒洛真情剖白, 絕無低扁此糧的成份#



實情係, 可能"K"仔內有某種成份, 叉燒洛好抗拒, 羊肉或鹿肉都唔愛、唔接受, 要另加雞肉先勉強食, 而且食左幾包, 毛色及質地無太大改善, 或者加左雞肉所致, 反正叉燒洛唔 like, 就回歸佢舊愛 "洛寬頻" 加雞啦


沒有留言:

張貼留言