2009年12月19日

091219南丫繞島預過冬至

下星期係冬至同聖誕節, 所以媽咪安排去南丫島繞島輕鬆遊, 順便食大餐

阿妹第一次去南丫島, 就俾佢威一次, 張相放第一位啦



阿妹 : 其實係媽咪唔想坐露天貨艙吹風, 又要趕10:20 am 船尾衝入閘, 哥哥要做偷渡客呀                                          





今天天氣寒冷, 我要加多件夾綿褸先頂得順.............


話明輕鬆遊, 我地只係行晒兩條家樂徑 (1 : 經模達灣同石排灣路線 [紅線] 及 2: 經索罟灣至榕樹灣 [橙線] )                    


出發..........     


行極都未暖.............                    


索罟灣魚排.....





婆婆, 慢慢行, 唔駛急.....


阿妹, 到模達灣新村喇.........


妹比花嬌.........                            


見有位婆婆曬紫菜, 佢話現在產量減少左好多, 呢度得幾兩咋......


好似熱身夠了, 唔屎著夾綿褸


行多幾步就到石排灣, 加油, 各位.........





細媽怕我同婆婆掛住跑沙, 唔願離開石排灣, 只俾我影幾張相咋





我地到東澳村轉上陰菱拗, 見到塊更樓石又俾呢位出名缺德人加塗油漆, 好心痛

呢位阿叔同某些新馬製衣廠大名, 隨處大自然大石都有被塗鴉, 你地幾時先肯停止呢D缺德行為, 請各位珍惜大自然啦, 唔該





山地塘觀景亭...


到陰菱拗避雨亭小休中.....          


落回索罟灣, 我地食少少野.........


要留肚到今晚o架...


悠閒大狗狗......, 媽咪話南丫島有好多呢類梗犬呀.......... 


向榕樹灣前進....











婆婆, 你又行返轉頭o既


原來細媽教婆婆扶穩鐵欄, 倒轉行落山, 咁唔會傷膝頭, 但媽咪睇到好似好牙煙








入秋後, 無救生員在洪聖爺灣值班......


我可以偷雞影張相, 應該唔會有人鬧


終於日落前到榕樹灣...


媽咪同婆婆有好野食...........


我同阿妹只有份望咋............





好彩細媽話我乖, 佢俾雞肉乾我, 我先有返笑容咋








燭光晚餐中......


今日比較多雲, 影唔到日落景, 但有彎彎娥眉月掛天上.........


晚餐後, 我地又要追 18:30pm 船尾, 好彩來得及上船, 到中環段, 我地向今日第二個目標出發, 就係影聖誕節夜景呀...............


She................我又做偷渡客呀

繼續往尖沙咀出發 http://hk.myblog.yahoo.com/phyllis2210/article?new=1&mid=11946

3 則留言:

  1. 睇見你哋裝束都覺好凍好凍!
    [版主回覆12/23/2009 16:04:00]如果坐早一班船, 仲凍添呀......

    回覆刪除

  2. 洛洛, 你個樣好無奈.  Coco以前都久不久俾呢D樣我嘆架.
     
     
    [版主回覆12/23/2009 16:05:00]洛洛 : 我好眼訓咋

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2009年12月22日 晚上9:35:00

    咁涷都係做偷渡客好d
    [版主回覆12/23/2009 16:07:00]好彩咋, 上船先知係露天貨艙果款船, 如果無入袋, 細媽同洛洛一定在外邊凍僵  

    回覆刪除