2009年12月26日

091226荃錦蓮田清行

天文台報今日可能有幾陣微雨, 所以媽咪同我地行條短線, 怕下午真係落下我地頭上

原計劃係麥徑第 9 段起步, 轉去蓮花山, 接元荃古道落石龍拱, 回柴灣角

但來到荃錦坳, 天氣又唔算差, 仲有陽光, 婆婆話唔想行麥徑車路, 建議行上荃錦自然教育徑, 佢話條條路都行得通啦, 其實婆婆都唔識睇地圖ge , 但今次又俾佢撞中                  



10 : 25 am 起步, 自然徑又真係比車路好行.....


上到直昇機坪喇.......


每次來, 我都鍾意狂奔一番........








跑完後, 接返上麥徑車路........


行行下, 原本係藍天, 但東面開始有濃霧吹來, 滿天煙霞.........


到接去蓮花山交匯處...


今日係 Boxing Day, 仲有聖誕氣氛, 細媽為我整左聖誕帽同頭飾


又係呢個 U turn..........                


全段路, 好多石洞, 大家來都要小心............


仲係車路, 但今日比較少人行........


媽咪, 你睇, 我地到左車路盡頭, 要入泥路啦.........





途中, 細媽在地上發展一小塊雕花, 唔知係屬於何類瓷器........


到左蓮花山公立學校...


1 :00 pm 轉落元荃古道 C6104, 我地按計劃轉左去石龍拱, 落回柴灣角只需 1 小時....               


行左100米左右, 細媽同婆婆突然厭時間太早, 投訴咁快就行完山回家, 唔夠癮, 而且天氣都睇落唔錯, 於是我地又行返轉頭, 沿元荃古道去田夫仔 


行呀行..........                                


到C6106大碎石斜岥, 我地次次都要小心翼翼, 怕跣腳跌倒ga...


但今日..........., 碎石好似少了.........                             


唔知點解................                       


比平常行快左落來.....             


最怕的碎石路過了, 打後唔難....





接返上車路....


地圖更新左喎, 有齊路標, 比以前更清楚.....











今日按元荃古道路線行, 所以唔會似上次咁行車路去清快塘...


其實無雨又唔潮濕, 行泥路仲舒服.......


到田夫仔啦......





呢度燒烤爐整成米奇老鼠樣, 真趣怪....


今日好多人來露營呀....


知唔知我同婆婆做嘜

我地排隊等緊廁所呀


媽咪, 唔好成日周圍望, 我地唔等你o架


再接入元荃古道小徑....





到轉入清快塘路, 我地當然唔繼續去大欖涌水塘方向, 因為仲有一大段路, 回家又唔方便.......            





到清快塘古村....


奇怪, 舊曆新年都未到, 竟然有吊鐘花開了, 天氣變, 花期亂, 我地明年要早D去安排行山睇吊鐘花.....


細媽, 小休位到左, 你快手安排拎小點出來啦.........


又到另一小休, 細媽行快兩步啦.........


好大煙霞.........


呢度叫小食亭, 因為每次來, 我例必要有小食


4 : 30 pm就到深井, 完全無浪費今日, 原本媽咪打算今日早回家, 去荃灣買雲吞做晚餐, 最後我地又係在外食........


今日早晚飯係食日本餐....


而消夜係............, 細媽牌紅藍莓青瓜鮮果沙律及蕃薯湯圓呀..........

雖然我唔可以食湯圓, 但可以食蕃薯, 都一樣o者


4 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年12月27日 凌晨1:02:00

    你地都好行得下啊,婆婆仲要慊唔夠喉
    [版主回覆12/28/2009 13:13:00]果日都唔算好長咋, 只係再行就要行好遠, 所以選擇清快塘走  

    回覆刪除
  2. 嘩!洛洛着左了條公主裙呀.  近輪你地行荃灣果邊多左WOW  桂花番薯湯水,我都想飲呀
    [版主回覆12/28/2009 13:24:00]洛洛著粉色 T-shirt 咋 ^^
    天氣不穩, 去大埔東北聒或西貢果邊, 多大石碎泥路, 少退出路, 婆婆年紀大, 我地睇天搵地方行, 志在開心, 次次行相同地方都一樣開心 ^^

    回覆刪除
  3. 我想……我淨行清快塘夠啦……
    [版主回覆12/28/2009 13:17:00]你話繞圈嗎

    回覆刪除
  4. 花菲洛行唔行到咁長途丫? 佢始終都係細的玩具狗,驚唔驚頂唔住。
    [版主回覆12/30/2009 15:11:00]佢係絲毛梗, 腳力好好 ga, 唔同約瑟咁幼細, 你見我地主力遠足, 就知佢幾行得 
    其實太長程, 我地都會抱下佢, 佢疲倦會返入袋休息 ga

    回覆刪除