2009年12月6日

091206康柏郊遊徑+大風坳

昨日長征後, 今日一定係短程比較簡單D o架, 我知一定有街去, 6點半就叫醒細媽起身勞動

細媽 : 人地想瞓多陣, 想瞓到8點先起身o架, 仲嘜咁早又叫人起身喎

細媽以為會去荃灣深井一帶, 點知媽咪話好似去得太多, 今日要去香港

10:30am 柏架山道起步



天氣好, 心情好.....


所以要行上斜路, 都唔會燥


紅葉片片....    


藍空掛天.......                           


中午了, 媽咪肚餓, 我地在大風坳對下少少的晨運區食野




今日無準備, 只係落車時, 在英皇道買左清蛋糕咋.......


一路食, 一路都好大風, 大細媽都覺得好凍, 嗱嗱臨著衫, 食埋就走......


在大風坳想影張到此一遊時......

哥基小朋友, 麻煩你行開少少, 得唔得


細媽, 我無心情影, 不如落山啦.........


大風坳, 名符其實.............大風.........


風係一陣陣, 有風無時, 我咪兩個樣Lor


又係茶花季節, 白茶花開滿整個柏架山........


Go Go Go, 去今日主菜.................


就係又行康柏郊遊徑.......


因為路唔難行, 適合今日唔太舒服的大細媽同婆婆


全線經過好多小溪, 雨季來要小心......











見嗎, 主要泥徑.......





上次來呢舊石, 已經謀殺好多張相, 同一個景, 今次又係, 屎唔屎成日影咁多


周圍都有雀聲, 我又八卦想搵佢地玩


全徑最窄地方...





旁邊係直直懸崖, 有鐵鏈欄, 真係安全D咩


終點 : 康怡花園, 仲有一半路.......





恐龍出沒..............                     














見呢個涼亭, 即係快完成.............


見康怡花園, 但仍有一段下山路......


完成晒整條康柏郊遊徑, 但我地仍要繼續行..........





我地接上衛奕信徑第2段W018尾段, 行去康怡花園.........


3:00 pm到基利路完成今日行程........


今日同08年10月21日行程相同....

http://hk.myblog.yahoo.com/phyllis2210/article?mid=4898




回程返家, 我地坐的巴士上層貼晒 Hello Kitty / Melody & Kuromi 貼紙廣告, 好 cute


可能細媽早幾日唔舒服, 媽咪星期五開始都係有點唔妥, 媽咪昨日起步不久已經覺雙腳肌肉不妥, 仲要在西灣有點抽筋, 差點捱唔到到吹筒坳, 今日大細媽又在大風坳俾風吹多吹, 竟然覺背囊好重, 全日輕鬆路竟行得比平時辛苦

落車及飯後, 細媽買左幾杯熱朱古力, 大細媽同婆婆飲完當堂暖晒


可能佢地有點感冒, 細媽再整檸樂煲薑, 希望全家快康復, 下星期再出擊


5 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年12月6日 晚上10:39:00

    你地一家小心身體呀, 下次仲要出動ka
    好多kitty 呀
    [版主回覆12/08/2009 08:53:00]昨晚細媽睇了醫生, 而大媽同婆婆飲檸樂煲薑, 應該好快好  
    我地上巴士見到咁多 kitty, 就諗, 如果你係度, 一定好開心o架, 所以專登影俾你睇 ga

    回覆刪除
  2. 咁好好休息,小心身子啊!
    [版主回覆12/08/2009 08:54:00]收到, 我地會呢幾日好好休息, 因為星期六日又要出動

    回覆刪除
  3. 花菲洛, 你好靚仔呀, 如果你下次黎香港島等我準備食物俾你啦, 唔使得一條麵包俾你食. 咁陰公. 媽媽餓就唔緊要啦, 但唔好餓襯你麼.....
    媽媽保重身體啦....
     
     
    [版主回覆12/08/2009 08:57:00]洛洛 : 係條清蛋糕來, 細媽話外邊買的蛋糕, 添加左好多野, 唔o岩我食, 等佢有時間整俾我食 wor , EE, 我下次再過香港行山, 你係咪整大餐俾我食呀

    回覆刪除
  4. 你地唔舒服就唔好行喇 .. 休次一次半次 ..唔緊要ka ..
    mimi車 ..貢恐怖你地都坐 ..
    [版主回覆12/09/2009 08:55:00]我出發時, 我同細媽都無為意自己唔太舒服, 行左一陣先覺
    唔坐要等下班車, 咪有排等, 成 20min 先再開 ga
    恐怖 mini 車, 惟有硬住頭皮上, 其實上樓上先見咋   

    回覆刪除
  5. 哎喲!唔c 服就抖下嘛、仲細呀?!

    回覆刪除