2009年12月22日

091222冬至大餐

洛洛 : 本來細媽諗住星期日早 D返屋企, 整冬至晚餐, 仲一早想定. 我有一隻大雞脾添, 點知剛好巧遇大姨媽一家, 臨時改左在外食, 我個冬至大餐咁就無左, 仲無吞拿魚奶蛋糕食呀     

細媽 : 洛洛, 我都話會補償返俾你呀, 你睇細媽今晚收工, 買左 mud 野返來

洛洛 : 嘩, 係大雞脾呀, 成隻都係我食嗎

細媽 : 當然啦, 等大媽今晚煮俾你食




媽咪 : 叉燒 Baby, 開餐 lu .............



洛洛 : 全脾上, 我一次過食晒


好似發緊夢呀................


但又好真實喎


咁我唔客氣喇........                 


邊個位埋手食好呢                


唔識埋手食添


媽咪, 幫下我, 好唔好


最後, 由大細媽整手撕雞, 叉燒洛先品嚐到隻大全雞脾咋

2 則留言: