2009年12月12日

091212再遊東澳古道

點解又咁早起身o既



原來想一早入東涌..............., 我地7:30am出門, 8:30am到東涌市.......


仲要坐車......, 阿妹, 你就好, 可以出來坐, 我在袋內再瞓多陣先.......


9:30am 到左大澳                         


姿姿整整, 終於搞搞快 10點先起步


08年 3月21日行過東澳古道, 由東涌起步, 但在大澳走時, 人頭湧湧, 等左好耐先可以上車, 今次逆走, 相信唔駛浪費等車時間


洛洛 : 婆婆, 今朝食o左乜?


一早真係好少遊客在大澳, 我在鐵橋同新基大橋都唔駛避人








因為細媽怕有人, 又怕拖延時間, 一路直衝過市中心, 好快棚屋區盡頭








今次上嶼北界碑, 唔行下路, 因為08年風災後, 海邊懸崖倒塌左好多, 又有警告牌叫行山人小心, 我地都係謹慎為妙.....


寶珠潭.......   





因為有人燒草, 好大煙, 大澳滿是煙霧迷漫.......





嶼北界碑.......


落返山, 繼續古道行........, 先來泥路........


到東涌時, 整個天都好多雲霧, 但太陽一出, 成個天藍晒......














接回石屎路了........


泥路, Bye Bye喇..........


唔好以為有鐵欄, 其實跟個欄行, 一定會跌落山 ga


可能係好多漁民在此處住, 土地公都好似要坐船咁, 有船形帆布擋........


今日見好多蝴蝶...









12:08 pm到深屈灣了.....


嘩, 成兩個鐘先來到, 勁.....................慢


我地在深屈村其中一間食午餐....


探監       


今日退潮 wor


仲見到石頭露出...


突然.........

一個浪潮湧來, 嚇到大細媽措手不及, 而我亦嚇到扁咀

花左 50 min在深屈灣, 又起步去深石村...


蜥蝪哥 : 做 mud 睇我痾大大


牙刷虫     


石村......    





我地到沙螺灣新村, 轉左出去沙灘方面........


沙螺灣受保護的一片濕地...


我地身後係歷史悠久的「 把港古廟 」及相連之「 天后宮 」....


對面係機場貨運站, 右邊遠處係沙螺灣碼頭....





我地由沙灘另一邊行回古道, 無行返回頭入沙螺灣舊村, 反正上次去過, 向鱟殼灣進發.......            





媽咪, 行左好耐, 俾我兩兄妹坐坐休息先..........





又精神返了.....


入頭村........





到 360纜車線底下......                 


望上去, 玻璃底好恐怖, 媽咪話佢畏高, 坐海洋公園纜車已經驚屎, 昂坪360一定唔坐玻璃底......                                      




準備轉入侯王廟.....


終於東涌在望...


唉, 來到逸東村, 已經成 16:30pm, 扣左一個鐘食飯, 已經行左5個半鐘, 仲未到呀....


婆婆, 加油.....


17:06pm 終於到東薈城, 今日早上出發點........., 行左14-15公里, 用左6個鐘, 計返又好似比上次快 wor, 點解仲係覺婆婆行慢左ge


媽咪佢地上大食代食晚餐, 而我當然又入袋內休息.....





睇落佢地好似唔攰, 其實 7:30pm 回到家都好攰, 我同細媽提早上床瞓覺豬添呀..........

而婆婆呢........., 睇緊歡樂滿東華, 佢聽朝都唔合瞓到幾點, 我有無街街去呢


4 則留言:

  1. 哈哈,行咗6個鐘,果然係龜速,不過婆婆行慢啲無咁辛苦,洛咯惟有行慢啲遷就咯!
    [版主回覆12/15/2009 12:40:00]婆婆真係好慢, 成日停低周圍望, 可能年紀大, 又八卦, 又愛望大自然
    洛洛 : 我無行慢, 來回走多幾圈咪得 lor

    回覆刪除
  2. 正正正.睇完我又想行,你地中意行泥路定石屎路?點解你識咁多地方名?(考古學家)什麼東西都子細比你影到. 好叻呀
    [版主回覆12/15/2009 12:44:00]平坦泥路, 對洛洛同我地都舒服D, 但天氣唔好, 行石屎路就穩陣 lor ^^
    我上網睇香港地圖, 再慢慢搵地區, 再周圍找咋
     

    回覆刪除
  3. 你地好早呀 由大澳行返東涌就唔洗等咁耐車,都幾好
    [版主回覆12/15/2009 12:53:00]無法子 , 鬼叫婆婆慢 , 咪預早出發 lor, 由 7:30am 出門到 7:30pm 抵家 , 真係搞足 12 小時
    大澳出發 , 真係好好多 , 洛洛行完入袋 Zzzz, 我地可以安心食野 ^^

    回覆刪除
  4. 細媽 & 洛洛 ..你地O係入面慣嘛 ..
    食得瞓得嘛
    [版主回覆12/15/2009 12:53:00]細媽 & 洛洛 : 你見我地笑住住監, 就知幾滿意啦  

    回覆刪除