2009年12月24日

091224平安夜大餐

今日係聖誕節前夕, 即是平安夜, 婆婆跟大舅父一家去左長洲宿營, 家中留返我同大細媽咋

今晚無婆婆煮飯, 細媽就收工去買大餐返屋企, 三母子一齊享用平安夜大餐

你地睇, 成檯都係好美味食物



有壽司, 燒豬仔骨, 細媽牌鮮果沙律, 有氣提子汁, 同我都食得o既日本蕃薯


我呢, 僅係唔會走漏, 我獨個享用半磅羊脾肉粒


唔好睇我狗地細細, 本來細媽怕我食唔晒, 幾粒幾粒來俾我食, 諗住食剩就媽咪食埋, 誰不知我一次 KO 晒

好滿足一晚

唔知婆婆今晚係咪食緊海鮮大餐呢

1 則留言:

  1. 半磅,好似好多咁喎!估唔到叉燒洛係大食積!

    回覆刪除