2009年8月24日

1997年 8月24日凌晨一時多, 爸爸安詳地別了我們

12年了……

我仍深深記得, 以為堅強的我, 在知道爸爸一步一步地, 開始準備離開我們時的前數小時, 突然崩潰下來, 從未如此狂哭過……

沒有經驗又膽小的我, 自己去處理爸爸大部分身後事……

在出殯前夕, 我單人匹馬往醫院認領爸爸遺體……

雖然爸爸在雪房移出, 同他生前的是兩個不同面色樣子, 深深印在我腦海達幾年, 恐懼 / 夢魘揮之不去……

但呢刻肯定, 原來我是可以如此獨立 / 堅強……

相信更難處境及問題, 我一定能勇敢面對

爸爸, 你生前, 我是如此不孝, 子欲養而親不在, 我終於學懂……

媽媽, 希望你身體健康, 開心過日子, 盡我所能伴你


4 則留言:

  1. 大姐, 伙對家人o既不離不棄, 係我o既學習對象  .. 依家自己亦學習珍惜眼前o既事物 .. 眼前o既身邊人 ^^ 遠方o既世伯, 見到依家o既人, 一定感到好安慰

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月25日 下午5:11:00

    可能世伯未能好好享受你地的愛, 但你幫他照顧得婆婆咁開心幸福, 他在天之靈都會好安慰的
    日後唔洗獨自面對啦,你有你家人外仲有我地呢班朋友呀

    回覆刪除