2009年8月22日

090822洛婆婆七十壽辰宴

今年係婆婆70歲壽辰, 全家人約齊在大姨媽家, 簡簡單單搞左個生日會


細媽準時收工, 回家同帶齊食材同工具, 我地一齊趕往大姨媽家, 同兩個表姊整奶凍
                  








除左奶凍, 仲要幫個芝士餅裝飾, 就係佢, 怕左佢溶, 我地成家好趕飛的士o架


我就同媽咪等細媽整奶凍, 又玩下波波過時間


阿妹第一次參加家庭聚會, 佢好乖, 無搗蛋


終於等到細媽整好野食, 我同大細媽出去行下, 仲要買D壽司回來


但街外太熱, 大細媽怕我熱屎, 改行商場, 但我就好悶lor.......................


好o野, 終於大舅父一家同細舅父都到齊


生日會開始喇







全家福十三口, 包括我同阿妹



呢個係細媽為婆婆而整的藍莓芝士夾心餅, 因為又影相, 又唱歌, 搞到開始有點溶

但味道好正


餐後仲有奶凍做甜品, 加左自制士多啤梨醬


好味呀, 我食左三分一杯


生日會後, 全家圍埋又玩飛行棋, 又玩啤牌........................





雖然我無份厄, 但今晚都過得好開心

再過幾日係婆婆正日生日, 大細媽已經有準備, 希望婆婆滿意

6 則留言:

  1. happy birthday ar婆婆

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月24日 下午1:23:00

    好熱鬧呀, 一家人一齊慶生日, 婆婆一定好開心姐
    生日快樂to 婆婆, 祝身體健康

    回覆刪除
  3. Happy Birthday to 婆婆,

    回覆刪除
  4. 又是一家人相聚o既日子, 婆婆一定過得好開心 .. 又可以同一家人渡過生日~ 祝婆婆生日快樂~ 最緊要係身體健康~

    回覆刪除
  5. 祝婆婆生日快樂~~永遠開開心心

    回覆刪除