2009年8月18日

相思事件簿

昨晚, 我又坐在梳化頂, 陪住媽咪等細媽收工, 突然間, 有一異物由窗外撲入來, 仲發出刺耳聲音, o個刻鐘, 我個弱小心靈都跳左出來, 即時飛奔入廚房, 坐在廁所門外, 唔敢在客廳停留呀 , 我在走廊中, 只見媽咪在客廳走來走去, 最後聲音安靜下來, 而我等到細媽回家, 先敢鼓起勇氣, 走出廳撲向細媽

洛媽解話 : 其實昨晚係有一隻小相思飛在窗外唱歌, 突然間誤闖入屋, 傻仔發現有野在天花撲來撲去, 發傻衝入廚房搵婆婆定驚, 我就走近開大窗戶, 等隻小相思飛走, 事後, 叫極佢都唔出來 , 如果細媽唔返來, 相信佢有排做廁所長 




相思 Oriental White Eyes ( Zosterops palpebrosus )

分佈:中國南方、東南亞等國

相思,又名白眼圈。可說是香港人及廣卅人最愛購養的一種籠中鳥了。全球目前共有85個亞種相思,分佈在中國、香港、澳門、菲律賓、新架坡、馬來西亞、甚至汶萊。廣東省包括香港和澳門一帶的相思是最負盛名的品種。廣東人、香港人及澳門人可謂獨得上天寵賜的一種玩賞寵物雀鳥。

4 則留言:

  1. 如果珮珮o係度 .. 一定走左去打雀
    [版主回覆08/20/2009 08:55:00]一定係

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月18日 下午4:48:00

    飛入屋, 我一定尖叫咗先
    [版主回覆08/20/2009 08:56:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 細個時屋企都養過相思架!
    [版主回覆08/20/2009 08:56:00]我地早幾年都養過

    回覆刪除
  4. 如果係我家出現, 好肯定小糖會去追雀.... 點解你地唔收留埋隻相思呀?
    [版主回覆08/20/2009 08:57:00]如果佢受傷, 我一定收留佢, 佢可以自由生活更好  

    回覆刪除