2009年8月26日

090826七夕七十壽

七夕情人節, 亦是婆婆農曆生日

今年係婆婆七十大壽, 望落都唔似咁大呀


雖然我已經在網上搵到婆婆的新曆生日日子, 但佢習慣用舊曆當正式生日, 所以我地一直無改變 



今日要返工, 我地唔可以請假, 所以細媽要趕準時收工, 早點回來, 最好笑係佢公司阿姐叫其他同事, 儘快將所有野在收工前一小時做好, 唔準阻細媽準時收工呀 


近近地, 在家附近的一間中菜館食個簡單生日飯





本來叫侍應幫我地拍合照, 點知點影都 out focus, 惟有將部傻瓜放茶壺頂, 自拍


3人點左一冷盤 / 三主菜 / 兩包點, 好勁

手拍青瓜       


籠仔梅菜菜心


清蒸黑石魚   


銅盤焗鮮雞   


蔥油餅           


生煎包           


見婆婆食得開心, 我地又放心


福如東海, 壽比南山, 老如松柏, 活力過人, 年年有今日, 歲歲有今朝, 生日快樂 

1 則留言: