2009年8月15日

090815悠遊回家去

阿妹 : Hi, 相信大家都識我, 我係阿妹呀, 今日主要任務係陪細媽返工, 同督促細媽早點收工, 去深水埗匯合哥哥同媽咪及婆婆


洛洛 : 阿妹, 搶我出場白, 今日細媽成兩點先收工見面 ! , 我地又係食米線, 哎呀, 唔係我地, 係媽咪佢地咋.........., 我又要入袋袋走鬼呀



阿妹 : 我就唔駛避


嘩, 睇落好大碗, 味道唔差, 但好似隔離的譚仔三哥好味D


我等最食得慢吞吞的媽咪好耐, 終於可以出來吸啖新鮮空氣, 然後開始行回家

一次經大坑東運動場去太子, 今日決定再搵新路, 媽咪成本地圖拎出來, 唔怕蕩失路


由深水埗站去石硤尾站行路都好快, 仲唔駁去太子轉添





一路沿大坑東道行, 媽咪無睇地圖, 行錯反方向, 差點又去返運動場果邊, 好彩好快發現咋          


一邊南山村, 一邊係大坑東二號遊樂場


我地望同影相就有份, 入去, no way





由龍珠街轉去桃源街, 就見城市大學一帶, 好快到九龍塘站


去到環保樓喇


我地由又一城同生產力促進局之間一條行人道去九龍塘站


可惜又一城唔俾狗入, 否則可以入去嘆下冷氣


今日路程短左好多, 話咁快就到


一片藍天


阿妹, 等我帶你行去九龍城, 因為我早兩個禮拜先行完





到左九龍城, 我地又去發哥推介的豪華餅店, 買聽日早餐, 慢慢悠閒地回家


3 則留言:

  1. 豪華啲蛋撻好好食架!

    回覆刪除
  2. 就快連市區都比洛洛行晒喇

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月16日 下午4:25:00

    市區都比你行埋, 全港都有洛洛的腳毛了

    回覆刪除