2009年8月23日

090823暑熱獅子會

昨晚玩到好夜, 但細媽 8 點就醒來勞動, 而媽咪同我訓到 10 點先識起身出面太陽好猛烈, 都諗唔到可以去邊, 都係去獅子會 Hea 下就算



婆婆應該唔介意生日週又係去獅子會 ge


媽咪怕辛苦, 今日就咁拎傻瓜機咋


因為佢知我只可以保持靚樣唔夠半個鐘








雖然成日來, 但我唔覺得悶


因為呢度有樹蔭, 有流水, 合晒我


上次來見到的荷花已結蓮蓬











你地睇婆婆好開心咁ga


我當然更開心, 因為已經變左泥鴨洛





玩夠了, 太熱了, 唔行喇, 都係坐車返市中心好d


雖然成日去西貢, 但好耐無行去碼頭海濱果邊, 今日雖熱, 仍然人狗湧湧





天色突然好暗, 好似加左偏光鏡咁, 仲聽到遠處傳來雷聲, 還刮起陣陣怪風, 都係急急腳回家去


3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月24日 下午1:27:00

    毛毛: 我係home 都聽到雷聲呀

    回覆刪除
  2. 雖然都係獅子會, 婆婆同洛洛唔會介意ka, 可以一定人去玩, 去邊都冇所謂啦

    回覆刪除
  3. 原來星期日西貢市行雷呀,我哋响高流灣果邊,天氣好好喎!
     

    回覆刪除