2009年8月2日

090802洛在赤徑游游游

今日有酷熱警告, 行山易中暑, 想去大浪西玩水, 又怕回程長命斜行屎婆婆同我, 所以今日encore再來赤徑, 有得玩, 我一家唔怕個個星期都來



本來阿妹上星期日來過, 唔準備再帶佢來玩, 但細媽怕獨留小朋友在家中有意外, 於是又有佢份  





來得太多次, 今日又多煙霞, 一路行, 無再影相, 一直落到紅樹林小溪


阿妹, 你乖乖唔好曳曳, 我同大細媽去游水喇







今日係舊曆十二, 潮退得好利害, 全見係石灘





細媽話阿妹少落地行, 俾佢o係草地跑行 wor


阿妹, D草仲高過你呀


真係好曬, 我游完水, 沖埋身又好快乾返晒, 都係行去赤徑碼頭, 搭兩點幾班船回黃石碼頭lor    


媽咪佢地就在市中心食午餐, 而我就飲水休息下, 回味兩日去街街樂趣


下星期六係細媽短週, 但有熱帶低氣壓的雲雨影響, 另一個低氣壓又在似成形中, 希望唔會太天氣惡劣, 浪費假期啦

3 則留言:

  1. encore赤徑,好彩有水游,唔係實熱死!

    回覆刪除
  2. 貢熱 .. 游水 ..正呀

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月4日 凌晨12:55:00

    咁熱去玩水好爽呀

    回覆刪除