2009年8月16日

090816壽辰預賀

今個月將會係婆婆70歲壽辰, 大細媽為左幫婆婆慶祝, 由昨日起, 已經安排節目俾婆婆, 而今日第一個節目係去彭福公園


今日真係好天, 仲有D雲間中遮下蔭



而阿妹係第一次來, 呢個pose......., 我都影過呀





大樹下, 好遮蔭, 但四周都係泥, 我忍唔住又耙泥, 大細媽惟有另覓地方


媽咪知 Pee & Pui 又會來彭福, 嗱嗱臨打電話俾佢地媽咪


見到佢地喇


我地除左周圍跑, 仲走去哄狗添


除左玩, 我都要帶阿妹去影相留念o架








婆婆好開心呀








哎呀, 有點傻氣添


遠遠見馬鞍山有大片雨雲橫過, 天色也暗左, P Two 一家比我地早到, 都係時間回家, 我地分手後, 我地都玩多陣先走


離開彭福, 我地第二個節目係去帝都 one+one 食自助餐


有左我之後, 婆婆少左機會去食 Buffet同其他美食, 今次發現有戶外地方, 我都可以參與, 大細媽好開心


細媽, 快手D拎野食來, 等你開餐o架


噢, 我咁大個仔, 第一次食 buffet咋


阿妹 : 阿哥, 我都係噃, 好興奮呀


睇婆婆風騷樣, 滿意今餐卦


阿妹, 正經望鏡頭呀





食飽飽, 我地行去酒店後的廣場, 細媽巡視過, 無話唔俾狗狗入o架





但地面好熱, 似火燙, 細媽只好抱我, 以免熱親我腳仔





第三個節目係行海濱公園


阿妹, 旁邊係單車徑, 我地唔好行近呀











天氣真熱, 炎夏都係唔好玩太耐, 早點回家洗白白, 等待下星期賀壽節目

6 則留言:

  1. 預祝婆婆, 生日快樂~ 身體健康~ 永遠都開開心心~ 好開心 .. 見到洛洛 同Pee貢耐冇見, 竟然互少吠左 , 仲好大方比Pee o爹細媽 個Lunch Buffet 婆婆一定食得甜到入心啫

    回覆刪除
  2. 預祝婆婆生日快樂,身體健康

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月17日 下午1:12:00

    節目豐富婆婆一定好開心姐

    回覆刪除
  4. 祝洛洛婆婆~生日快樂、 身體健康!

    回覆刪除
  5. 七十大壽要大肆慶祝,節目一定排山倒海啦!洛洛幫我哋同婆婆講句〝福如東海,壽比南山〞啊!

    回覆刪除
  6. 個狗公仔像真度...非常高喎..好攪笑

    回覆刪除