2009年8月1日

090801嚐米線

大細媽上星期睇完雜誌介紹各區雲南米線, 心郁郁, 所以鐵定今日, 走去深水埗等細媽收工匯合, 一齊品嚐米線

我好乖, 入袋袋先休息唔阻媽咪佢地食野


佢地一人一大碗, 婆婆唔食到辣, 要清湯, 媽咪只可受到酸辣, 而細媽由基本麻4小辣起步, 點知佢話無料到wor, 下次再升級



食飽飽, 我就行下未來過ge深水埗


我地周街影相, 十足自由行來港的旅客


係咪好耐無見媽咪呢


媽咪係市區路痴, 又唔熟識深水埗一帶, 佢早一日印定地圖, 咁就唔怕行錯方向, 返唔到屋企      


我地今日唔行大路去太子, 改行上去石硤尾


原來石硤尾一帶, 好多舊屋經已拆卸重建中


經大坑西....


再過大坑西....


就見大坑東遊樂場





直出又返回太子界限街, 又係我熟識地方








呢條路, 近來我不知留低幾多腳毛毛呀


太曬, 我要上私家車避下酷熱


今次又係行金巴倫道, 無咁曬, 大家都舒服多





一陣又到左九龍塘車站.


今日唔行去浸會大學果頭, 改過天橋轉入九龍塘禧塘道去九龍城





係咪好耐無見媽咪呀, o依家咪o係我Blog見晒我兩個lor


我地入喇沙利道, 好易就去到九龍城, 飲下豆漿, 慢慢行回家去, 因為我明天又有節目                 


8 則留言:

  1. 洛洛由大自然走入市區 ... d腳毛 .. 多到 ... 去到邊, 都有洛洛d腳毛喇

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年8月1日 晚上11:40:00

    市區都有你的腳毛啦

    回覆刪除
  3. 我呢期係九龍塘學車呀, 冇見到你地wor!!

    回覆刪除
  4. 洛洛熱天無得去行山,改行市區,有無熱親你呀?

    回覆刪除
  5. WAH...市區都去埋..勁呀 ^^

    回覆刪除
  6. 我好鐘意食呢間的痳辣米線呀, 每一兩個星期總會去食一次~
    洛洛你的志願係唔係跟大細媽係香港所有的地方留d腳毛呢
    我唔敢同糖mi行市區, 我怕我一時睇唔住佢地衝左出馬路我就唔知點算了

    回覆刪除
  7. 我覺得酸辣都好辣 辣到我喊咗出離.________.

    回覆刪除
  8. 米線,介紹你,Jordan有間好正,我唔like米線既都讚呀!

    回覆刪除