2008年9月19日

My 花菲洛 Blog

我媽咪以前未有我時,並不認識網絡世界,雖然佢返工都會用電腦,但一直都從來無上網 o架,佢睇雜誌,成日見有人話寫 "Blog",但佢連個 "Blog" 英文點讀都唔識,真係好白痴呀

為左幫婆婆搵個伴,佢先開始接觸網絡世界,先發覺網絡世界存在各式各樣的知識庫,更認識到何謂:Blog

Blog源自於英文Weblog,是一種簡易的網路發表工具。Log意指電腦中的紀錄行為,Web是代表網路,WebLog即是在網路上的紀錄。如果翻譯成中文,香港人稱blog為網誌,台灣人稱為「部落格」,而國內人稱叫「博客」。

Blog網站的起源主要是紀錄個人關心的事物,因此它的內容可以是分享自己的生活經歷,可以是知識的分享,抱怨抗議的地方。透過Blog,可以利用文字或圖畫,紀錄每天的點點滴滴、抒發個人感受或發表個人創作;與朋友分享相簿或收藏珍貴回憶。

媽咪為了能記錄我地一家生活旅遊點滴,幫我開左我自己私人的花菲洛 Blog

我唔會在意瀏覽人數,只要歡喜睇我行山的歡樂回憶,我都好樂意分享,我會努力繼續寫我行山日誌o架



沒有留言:

張貼留言