2008年9月6日

080906家好圓月慶生辰

謝謝十兄弟, 爹娘及朋友一號伉儷, 給我生日的預早谷住爆鍋的驚喜生日安排

早上的雷雨, 或者曾嚇怕部份人, 但大家都照樣在晚上乘船入坪洲和我食晚飯,

我已經感到好滿足

大家都知我一家比較喜歡四處跑, 白天先安排同我地去愉景灣照相,

咁洛洛就唔會太悶, 玩累了, 就可以入袋中休息, 等我地好好食一頓晚飯 

大家的巧妙安排, 真窩心


洛洛在公園玩好開心



雖然臨時部份人改晚上來, 好多小朋友都無法一齊, 但無損6個小朋友雅慶


接近黃昏, 要搭街渡回坪洲, 匯合眾人 


今餐海鮮宴好豐富, 因為有成16人, 開兩檯連埋一個"8"字, 每款開雙, 正


生日唔可以少的 M shop's cake , 今次係檸檬白酒o者喱慕絲蛋糕,

清新唔肥膩, Ichiban ar



我的生日 = 婆婆的受苦紀念日, 辛苦婆婆


一家合照, 洛洛給我一個 Birthday Kiss, so sweet


家好月圓, 齊齊整整, 謝謝大家


5 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2008年9月9日 凌晨12:26:00

    大姐生日快樂,祝你日日開開心心, 精精靈靈, 身體健康去行山

    回覆刪除
  2. a也..當日諗住比個驚喜你....anyway,總有一年我地可以做到架....生日快樂 ~ 身體健康 ~

    回覆刪除
  3. 大姐, Happy Birthday~
    好開心 .. 今年可以同大姐你過~~ 明年 .. 後年.... 年年都要一齊過

    回覆刪除
  4. 大姐,再同你講多聲生日快樂  祝你身體健康,日日都咁開心

    回覆刪除
  5. 大姐生日快樂!身體健康!

    回覆刪除