2008年9月10日

080910我的農曆生辰

今日係我農曆生日, 當然放自己一日假, 約埋Mimi個傻婆, 本來想帶佢周圍逛去影相, 但想深層, 天氣又熱, 無可能要佢陪我捱熱o既, 雖然佢一定唔介意, 仲話我生日大晒, 都唔可以咁衰, 反正兩傻一撞埋, 就一定口水多過茶 , 都係食足 3 餐, 快活人生先

先早茶, 兩個傻婆坐足兩個幾鐘, 唔明咁多口水ge



太熱了, 我地只在太子及旺角, 以米距離閒遊, 餓了又去 Monster Sushi食我至愛壽司


晚餐等埋大佬甘出來, 但兩個傻婆有點飽, 簡簡單單去譚仔記食雲南米線, 間店舖太窄太多人, 都係唔方便影相留食記

最後, 今日買點東西作自己生日小禮物, 其實係Mimi推介ga, 佢用左 3個月, 有唔差效果, 而且外間有唔錯評價, 價錢又實惠, 對我o依家無留意保養的人, 試下都無妨


沒有留言:

張貼留言