2008年9月13日

080913青馬深迎月行

呵呵, 今年中秋節, 迎月日係細媽短週, 即係連玩3日大日子, 因為婆婆前一日同大姨媽去迪迪尼玩, 唔想婆婆太攰, 而且天氣太酷熱, 我地改下午先出發去深井呀

媽咪在深井村食午餐, 3點左右又行上去清快塘走轉


今日比上次來更熱, 我行上樓梯都要停o下, 等慢步行上來ge婆婆


行左休息下, 走到有山水的小水喉, 淋浴下, 咁唔怕會中暑喇


好快又來到清快塘, 今日D牛牛走左出來食草, 我唔可以行埋去呀


媽咪婆婆在喜香農莊買罐飲品, 逗下, 休息下, 影下花花, 就回程喇,

因為我地今日主力係迎月



婆婆前一日玩左成日, 今日仲好調皮搞鬼擺pose, 我就學唔到喇


我只識坐定定咋


落山仲有幾熱下, 降溫先


今晚月亮姐姐在下午5時06分出來, 但起碼等太陽叔叔走左,

月亮姐姐約在6點多先會含羞出來



大家見到佢嗎


我地走去馬灣街渡碼頭, 可以走到碼頭最出位置, 影埋青馬大橋o架


無用閃光燈o架, 因為碼頭有足夠光源, 只要我坐定在碼頭石躉, 唔周身郁,

只需0.5秒就可以影到咁靚ge青馬迎月相



下面兩張, 媽咪就曝光5-8秒影, 因為浮游粒狀比較多,

雖然月亮周邊比較濛, 但佢已經好滿意呀





迎月後, 又走去深井茶餐廳, 怱怱食個晚飯, 早點回家, 因為翌日仲有節目o架


媽咪食飯先醒起帶左白兔燈籠出來, 本來想我泊住燈籠同月亮姐姐影相o架

無法喇, 媽咪痴呆症發作, 惟有返到屋企, 先同月亮姐姐補影喇


但落車返到屋企, 月亮姐姐已經高高在天上


我都無符lor


小兔兔, 今次改由你做主角喇



6 則留言:

  1. 快快找一個情人吧。

    回覆刪除
  2. 嘩 , 原來清快塘係咁靚架 , 等我下次都去下先, 謝謝表姐分享呀 ~
    D相影得唔差喎, 特別係碼頭D相呀 ~
    做咩唔行埋e道呀 ~
    一家過節真係好開心呀 ~
    [版主回覆09/17/2008 08:49:00]行埋邊度ar

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年9月16日 晚上11:08:00

    好warm 的一家人with 圓圓的月亮

    回覆刪除

  4. 這張我喜歡呀

    回覆刪除
  5. 係三寶最愛既 "e道" 呀 ~

    回覆刪除
  6. 喜香農莊 --- 莊主歡迎下次再來!
    妳的狗兒很趣緻 。

    回覆刪除