2008年9月3日

我的特別日子預祝篇

當我在特別日子, 無賴又要到外星探索, 唔可以陪我,

今日倒數日子, 佢留在地球只得兩日

原以為肯定墮落失望中, 預了在北角做野完就回家,

怎料到佢真會全放下所有工作, 跑來伴我 



搵食對我地係個好大難題, 每次都在街上流走不知多少路, 仍不能作選擇,

一係怕污糟, 一係怕太暗, 一係又怕唔好食

但今次無賴太肚餓, 好隨便地跑入灣仔的國際咖喱館, 食我的特餐



點了干羊肉, 雞皇飯及清炒椰菜, 全都大大碟, 以我地以前強勢消化力,

四碟都可以KO晒

但o依家就.............


雖然無賴在正日時會身處外星, 無法伴我, 但預祝的特餐, 我已經心滿意足了

2 則留言:

  1. 嘩,大姐,好 sweet sweet 呀

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年9月5日 中午12:28:00

    終於有dd 無賴的初形啦
    特如其來我意外會更驚喜呢

    回覆刪除