2008年7月10日

至愛甜品宴 @ COVA ^^

今日又向肥腩進發呀

因為有瑟好友知道又一城有間意大利甜品店, 晚上會有黃昏甜品自助餐, 蛋糕係我至愛, 雖然蛋糕內脂肪及膽固醇頗高, 但一於無有怕, 我一聽到有人約, 仲唔擒擒聲應承咩 

呢間甜品店叫  Cova Ristorante Caffe, 出名 Tiramisu & Cheese Cake


位於又一城, 未入座都可以四圍逛下先.



Dessert Buffet 分兩段時間, 我地今日訂左第兩輪ar.

每位係$168, 有四送一優惠, 連加一, 共$554, 4人分都係$140左右, 所以我地呢班先頭部隊去試食, 4人同行比較抵, 下次再約甜品嗜好者先 ^^ 


其實間店只可容40人左右, 地方唔算大, 但環境唔差GA.


為食軍出發




個Buffet安排幾好ga, 有咸食如火腿, 三文治, 焗薯, 焗西蘭花, 焗茄子等待 ^^


一人一杯咖啡雪糕 ^^


送一杯果汁, 我揀至愛鮮榨西柚汁


開餐喇






現場杯盤狼藉, 人生百態, 嘜都睇晒, 有d貪婪人拎到成檯蛋糕, 霸實晒d 野食, 自己個肚又放唔落咁多, 浪費食物, 唉




總括上, 今晚總算食得好開心, 下次要再來呀

1 則留言: