2008年7月13日

60日後怪獸會

無賴怪獸個個星期都飛去外星漫遊, 頭尾剛好60日, 都係用衛星通訊聯繫, 今日, 佢提早左在黃昏時, 由外星返回地球, 咁我就帶佢去怪獸壽司食返個地球餐啦



上次同瑟友在星期5 來, 要等齊半數人先可以入, 今星期日, 6點半都好多人, 如果2人同行, 少一個都唔入得, 我唔俾無賴走開去廁所, 唔想由頭輪過位, 急都要忍呀, 好彩我兩個都無三急o者


終於等左40分鐘就入座, 難得無賴肯定, 俾著以為, 佢一早拉我走人喇

今日個位係最入角位, 可以望彌敦道同砵蘭街街景, 好有私隱, 雖然話限時個半小時, 但兩個人點食成個半鐘por.


兩人點12碟, 唔過分o丫


好鐘意店內吊燈, 真係似銀河系por




朗豪坊內的場景, 尤如時光隧道, 又真好切合無賴由外星降返地球呀


近來習慣性飯後來個甜品, 食後開始覺得, 好似放縱左好多, 我個增肥團要Hold 一 Hold 了




5 則留言:

  1. 個度d野食真係好正架...但點解唔比姐夫上鏡ar

    回覆刪除
  2. 大姐, 今餐一定好sweet  sweet啦 ...
    難得大姐夫同你呢呢間正野度食壽司
    有冇撞到我個祖祖呀 ..

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年7月15日 中午12:45:00

    姐夫梗係都係愛留係地球多d啦, 有大姐喎

    回覆刪除
  4. 呢間店果名咁得意既.d野好好食咁喎.
    仲有咁Sweet Sweet
     

    回覆刪除