2008年7月18日

糖痴豆定水溝油

起初養洛洛原因, 都希望婆婆都家有伴

可能我地唔識教導, 加上洛洛本身性格都好崛強唔認輸, 天生敏感警戒心強, 自我主張強烈的特性, 真係比較不易訓練。再加上細時, 婆婆用過籐條對付佢, 當佢同婆婆獨處時, 我地知係唔會有事發生。但我地在家時, 洛洛好似有我地做靠山咁, 由其是有野食時, 成日唔俾婆婆埋身, 又吠佢, 又時仲出口添呀, 一係又偷婆婆拖鞋, 搞到婆婆呱呱叫

但有時, 佢兩婆孫又糖痴豆咁, 成日一齊玩波波, 婆婆仲玩到興高采烈

D真係叫一啖砂糖一啖屎呀





8 則留言:

  1. 嘻嘻,邊個手上有野食, 邊個就係老大
    兩婆孫玩得好開心喎.

    回覆刪除
  2. SILKY係咁嫁, 性格又倔強唔認輸嫁...以前B仔又係成日蝦我阿 女麻, 仲會咬佢, 不過我阿 女麻 一樣好錫佢...

    回覆刪除
  3. 放心la..比d 時間教導洛洛,我相信他一定成功架 ~

    回覆刪除
  4. 想有呢d ..日子過 .. 就要辛苦你去教喇

    回覆刪除
  5. 才仔同我男朋友都係咁架!...
    其實才仔係silky嗎?

    回覆刪除
  6. ★珍妮 & 毛毛★2008年7月21日 凌晨1:50:00

    生活總有甜酸

    回覆刪除
  7. 嘉菲都係好倔強架,不過慢慢用愛心再教會,一定會好好多架

    回覆刪除