2008年7月13日

080713雨天漫步往旺角

星期六, 我已經呆在家發霉, 幾驚星期日又係一早滂沱大雨呀

一早起身, 地下雖然濕透, 又下著微線細雨, 好彩天公體諒, 稍停雨喎, 咁我又可以同媽咪去街街食早餐


坐坐下, 出太陽, 冬菇亭叔叔打開太陽傘俾我地遮猛烈陽光, 我曬到好熱, 偷飲細媽杯涷檸水先





嘩, 我地食飽飽就行, 一路個太陽伯伯照實我地, 好曬好開心呀


個地濕都唔埋喇, 跑步練身至要緊




今次行上天馬苑, 媽咪都未來過, 睇下有嘜路行wor ^^


兜兜下, 又走返去龍翔道呀.




反正行山怕山泥傾瀉, 無無聊行去旺角喇


上次, Jubee Pa 話九龍塘偉倫街兒童遊樂場好少人來, 佢地以前成日打Jubee去玩, 我地一心又想試下, 可惜有好多人呀, 仲有D清潔工人駐場, 我只可以在外圍影幾張相咋


傻下, 又玩下, 行到喇沙小學對出天橋都行左兩個鐘, 我影完呢張相後, 就污雲密佈, 獅子山都俾雨雲遮蔽左, 仲刮起狂風雷暴及大雨呀, 好彩我地停係呢條有蓋天橋, 無有怕




停雨後, 我地繼續起程再行去旺角




到左花墟, 我都行左3個多鐘, 開始累了, 媽咪怕我辛苦, 又放我在袋內休息


雖然只係行市區, 但媽咪揀行入內街, 唔駛太多車, 又專揀天橋等我自由行, 感覺比在家中好好多, I love mami & little mami

4 則留言:

  1. 大姐, 你做乜貢 ..賴 .. 擔"姐"都賴 .. 用 .. 直接帶上頭o既 "姐 " 呀
    洛洛, d毛 .. 一天一天 .. 長返好多 .. 又密左喇
    [版主回覆07/15/2008 08:41:00]我地有帶遮ga , 橫風橫雨, 有遮都無用 la
    洛洛E+成口飛仔咁, 成個生意失敗 look, 佢應該仲會長ga

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年7月15日 中午12:51:00

    行天橋係毛毛最愛 又安全,又沒有車

    回覆刪除
  3. 雖然只是行旺角,但洛洛都好開心ar ~

    回覆刪除
  4. 成日落雨無辦法市區都要行啦!

    回覆刪除