2008年7月27日

080727皇瑟堡成立兩週年暨第三屆水運會

今日係我地皇瑟堡成立兩週年暨第三屆水運會呀, 我地今年揀係Pet Oasis (寵物綠洲), 成67人57狗, 順道同為5-7 月份o既壽星仔/女補祝或預祝生辰添呀

我因為怕左在泳池游水, 本來細媽都唔想來, 但最後媽咪求左好多次, 我先有份出席咋


我今日來為其他小朋友吶喊打氣



識下朋友仔先


未比賽前, 大人先食自助餐.




我地個 RYC Banner, 靚唔靚呀


準備開始水運會喇, 大家分別站於起終點, 好緊張呀


加油, Yeah


進入決賽, 爭瑟界男女子紅冠亞季軍


毛毛, 加油呀, 最後, 毛毛贏左季軍, 好叻女呀




賽後, 大家自由暢泳.


今年出席比賽參加者, 都有一張感謝狀, 由CC姐姐設計, 好令令ga


勝出者, 仲有獎牌同豐富禮物


還有Suki姨姨整ge 二周年兼生日蛋糕, 係香蕉味, 我帶左返屋企食, 好味呀


本來今次預6點先結束, 但3點多開始, 聽到有雷聲, 我地加快完成頒獎同切蛋糕, 我地4點多鐘走時, 已經刮起大風同落雨, 好彩趕及到車站咋, 否則有傘都一樣全身濕晒, 真係好大雨o架, 原來有D地區仲有落雹, Good Luck for us



3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2008年7月27日 晚上11:55:00

    好彩走得快, 場雨真係好大啊

    回覆刪除
  2. 係囉, 突然有雷雨, 個個都好狼狽呢...

    回覆刪除
  3. 選中妳玩此遊戲:
    http://hk.myblog.yahoo.com/agnesay/article?new=1&mid=1530

    回覆刪除