2008年7月16日

080716皇瑟堡(RYC)兩週年



霎眼間又兩年了



想當初因想養隻小狗陪媽咪等佢唔駛整天單獨在家我地閒時又可以一齊帶小狗出外郊遊千挑萬選誤打誤撞搵到一種小型品種 - 約瑟爹利犬以致加入某個狗種討論區, 繼而認識一班有同樣愛約瑟的網友

又因該討論區突然暫停操作令大家失去一個溝通平台反正該討論區活動又唔多唔想受版主管束幾個柴娃娃兵就夾份成位一個屬於自己的天地 / 堡壘  

2006年7月16日星期日

皇瑟堡 (Royal Yorkshire Club簡稱 : RYC) 出世了 




我唔識電腦,唔識設計,學歷唔高,養狗知識疲乏及經驗不足,只可負責活動籌劃工作。

想當初,好希望快快多點人認識"皇瑟堡" ,我地又登記 Yahoo,又投稿去寵物雜誌,我仲私下登埋 88DB添,務求以不同渠道增加宣傳,今天,漸漸有點兒成果。

呢兩年來營營役役地去學習怎樣去搞好活動。過程中,我認識到的人比我前半生更多,各行各業,各式各樣的人,也遇到有誤解及分歧的。

處女座的我 - 有點挑剔又追求完美的星座。缺乏信心的個性,常在潛意識裡責怪自己不夠美好;雖然難免會使心情沉重,但天生的優點就是放得開,不會就此一蹶不振。

星座性格使我令其他人受無形壓力,在此希望大家原諒我呀。

雖然相遇未必成相交,但我希望皇瑟堡一路延續一個開心平台,等所有愛犬之友共同分享養犬樂趣。

有興趣可以登入以下網址 : www.ryc.in

7 則留言:

  1. 辛苦哂 Phyllis ee 就真  都係因為有呢個討論區,Jubee 先唔駛成日做怕羞仔咋  好期待一個月後我地就有得見面喇

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年7月16日 中午12:29:00

    多謝你地一班人成立了ryc , 識到你地令我同毛毛的生活都多姿多彩了, 謝謝~

    回覆刪除
  3. hehe~~ 好快 ..我同你都因為養狗而認左2年多 ..真係對呢個堡又愛又恨呢

    回覆刪除
  4. 多謝"大姨媽" & 及其他有份令 RYC 誕生 ga 朋友仔, 識到你地對我影響好大 ~由1瑟變兩瑟 ~由吾行山變成學人行 ~以前放假吾出街, 而家諗定放工、放假同兩隻小鬼 ga 節目 ~令我由國民變城主 ~最 thanks 係當我最 down、最灰的日子裏有你地一班朋友 support Phyllis~努力...加油

    回覆刪除
  5. 好開心係RYC識到你地啊~!

    回覆刪除
  6. 辛苦晒...大姐...

    回覆刪除