2008年7月3日

080701回歸洛弄潮

回歸日=去街日

又係大熱天, 行山熱屎洛, 唔得, 唔得

一於又來弄潮洛

今日仲加遊西灣右邊海蝕洞添呀

呢個位係荒廢好耐ge石躉, 唔知有嘜用途o架



嘻嘻, 係wor, 未講今日去邊添, 又係西貢西灣lor


好似都未試過在吹筒坳, 影張水塘相, 補返先


呢隻係好令令飛蛾, 佢出現幾次, 都在葉底匿藏, 媽呼差D要躺係地上, 仲要影左二十幾張, 先影到咋






媽咪話因為係用傻瓜機, 比較難對唔係中央ge主體, 上次在呢個位影, 個焦唔係對我, 今次又補wor




到喇, 到西灣喇






努力掘個好將來先


哎呀, 原來仲有蟹學我喎


西灣右邊有個海蝕洞, 上次來潮漲無為意添




仲有條殘破石屎路伸出好遠ga.


石屎唔盡頭, 我地行落岩石邊睇海洋生物, 有海膽, 海葵, 貝殼, 小魚等等.


但大風大浪就一定好危險, 大浪一定會拍上岸, 人都會捲走ga.


走訪生態遊後, 我地又去踏浪lor.




突然有條雞泡魚游近岸, 細媽一掂, 佢就變左小波波, 好彩媽咪夠力, 用盡全力拋佢回大海咋.




濕水洛上場




今次細媽訓身一齊游, 而我就倦態出現, 開始笑唔出lor.


婆婆就繼續尋魚樂.


媽咪, 細媽, 婆婆, 我知你地好錫我, 我嘜都唔識, 惟有送幅 " I   U "俾你地la.




1 則留言:

  1. 你地真係好好腳骨力呀! 洛洛不怕游水,yeah!

    回覆刪除