2008年7月6日

080705橋咀驚游洛

今日媽咪短週, 佢竟然又單拖同我出街, 但今次有帶袋, 唔係坐的士, 應該唔係又帶我D鬼地方呀





咦, 做mud 坐係度呀


原來都有約埋其他朋友仔噃


哦, 要坐船喎




媽咪, 你真好, 放假就同我去街街, 我要錫錫媽咪呀


個個好定坐穩船呀


媽咪, 目的地去邊


哦, 原來係我來過幾次嘅橋咀


但我只鍾意跑沙灘, 唔鍾意落海, d浪聲好嚇狗


媽咪 ~.~, 你唔識游水, 就唔好拖我出去海中心, 仲要我游十幾廿十次喇


我雖然好鍾意出街, 但我怕出海游水, 媽咪, 我愛你, 但真係笑唔出呀


下次唔好咁玩我喇


1 則留言: