2020年10月26日

201026重陽節補假


 假期第三日, 因今日重陽節補假, 先有連假.

三連假, 同地方.
媽咪話星期六, 要有突破.
我唔介意.
去邊都得.
重緊要係全家都可以出去.
如果婆婆唔去, 我就無咁開心.
城河畔.
已成我熟識地方.
仲有呀.
都識到好多街坊.
回程, 又上細媽車.
婆婆, 我地返屋企.

昨日回家, 一上的士, 司機叔叔就認到我, 仲話知我地去飯堂, 但我地改左返屋企先呀.

今早坐的士出陵, 媽咪話去大圍城河說垃圾收集站, 點知, 司機話佢地我地想去邊, 原來又係認得我, 兩次都係開工頭車載我地. 兩日都係咁, 真搞笑.

回家梳洗好又出來, 又係熟客關係, 姐姐今日拎多杯水俾我呀.


沒有留言:

張貼留言