2020年10月4日

201004周日短行

長假第四日, 老地方起步.
平時行到呢度, 媽咪夠鐘可以食早餐, 今日好似早到左, 媽咪要等夠鐘.
今日多雲定係呢度係多遮蔭位呢 ?
昨日行濱景同體育學院, 開揚位多, 夏天不宜.
原來牽牛花係有變色呀.
聽日係星期一, 大細媽又返工.
即到我休息五日.
其實係假期時, 我陪佢地.
快快秋涼啦, 大細媽話想同我去郊外呀.
今日熱左, 加上已經係第四日假, 細媽怕我攰, 由瀝源橋起, 我已經改坐私家車, 當然仍要行到沙燕橋先回程啦.
出左去四日, 今日要由頭大清潔, 變返靚仔先去飯堂. 今日婆婆又出動, 侍應姐姐們都走來同婆婆打招呼, 仲問婆婆點解昨日唔來, 仲叫婆婆, 聽日唔好又唔來. 媽咪話我地聽日要返工呀, 星期六先啦XD

 

沒有留言:

張貼留言