2020年10月2日

201002追月日

 細媽話四日假, 日日由大圍起步, 少左新意, 提議由馬料水碼頭起步, 行去馬鞍山.

8 點, 碼頭已好多行, 聽講昨日開左幾班船入東平洲呀. 今日, 都應該會一樣.

我未起步, 見到旅行人士已排到馬路.

入吉澳同鴨洲, 一日一班, 人流較少.

咦, 我身後有艘細D渡輪, 貼左六角柱石, 唔通會去西貢一帶? 

對岸馬鞍山, 我地好耐無行過去.

消防署潛水救援船, 待命中.

其實呢個玻璃頂休憩位, 有陽光射住係超熱.

慢慢行.

呢段路好短咋.

到行人路同單車徑, 細媽抱我行, 以防我誤入單車徑.

我好ENJOY, 唔駛行, 又可以周圍望風景.

行埋馬房旁呢段.

到橋又可以自己行.

當年, 媽咪曾好天真, 想同我地上馬鞍, 但最後佢查到係好直, 手腳並用, 我同婆婆都無可能爬到呀.




遠方八仙嶺就行過, 當年年輕呀, 右邊馬鞍山, 山腳好山旁都有腳毛.

媽咪話仲早喎, 行去馬鞍山富安走, 太短程呀, 不如行去石船啦.

都好吖, 好久未行過.

小休時間, 有飲品購買機, 大細媽各自嘆一包. 細媽問媽咪, 點解要賣廣告, 媽咪話道具啫, 說明現在係休息時間.

無遮蔭, 我都係上返車車.

侍女, 開遮啦.

秋來, 又見芒草.



好大舊靈芝科菌菇, 成兩呎大呀.

有高樓擋陽光, 我又行下.

去邊坐車返屋企好呢?

 媽咪話去第一城都要搵, 不如去濱景巴士總站, 睇下有無的士, 嘩, 去到, 有架吉車等客, good luck.

又係回家清潔好再出動.

婆婆, 又肯出來食飯, 唔知幾時先肯陪返我行呢?



沒有留言:

張貼留言