2020年10月17日

201017獅子會加西貢市海濱

今日來獅子會, 好開心呀. 點解 ?

因為婆婆在對上一次係 12/7 出來, 除左改左4 人限聚令, 佢等我地返來, 一齊出去食午餐.

婆婆前兩星期, 腳部整損出血, 有少少事, 現在好返. 天氣涼, 細媽有計, 婆婆肯出了.

我地來在烏語花香食早餐先, 因為少人會來.

開始周圍行下.



重點項目來了.

因為可以咁, 婆婆先出咋.

我都好耐無去郊外, 今日來下掘泥地.



入秋, 我先肯在陽光下, 俾媽咪影幾張.

現在都仍有D熱.

婆婆, 玩完未呀 ?

去其他位行下啦.



細媽話行山.

咁我地去偽行山.

幾似偽郊遊.

呢度無人, 婆婆可以除下口罩鬆一鬆.

行山要吸多些氣, 咁婆婆會舒服少少.

接近尾段.

差不多時間, 要走了.

大細媽話轉場.

唔想婆婆行太多, 我地出路口坐車去碼頭.

我地好耐無來西貢市中心, 唔同晒.

無預期咁多人.

難得呢個位都少人.

其實來市中心, 就係想帶婆婆來海濱旁睇花.

已經遲左, 都結左好多紅果.

回程位.

婆婆, 周圍無人, 影張無戴口罩相啦.

睇完就走, 起初打算返屋企飯堂, 但到小巴部附近旁間茶餐廳有位, 一於食左先走. 埋單時, 侍應姐姐話好耐無見我地, 我地真係有成差不多 5 年無去果間食野, 因為次次都多人. 原來佢認得婆婆, 利害呀.


沒有留言:

張貼留言