2020年10月3日

201003濱景兜圈往富安

細媽話要有新意, 今日坐車到濱景花園, 慢慢行去石船.

我就來到健身區先起步.

好耐無來, 撞到個姨姨, 佢問我好耐無來咩 

我個個假期都出動, 只係媽咪怕我攰, 縮短路程.

好靚藍色花.

其實呢邊唔曬.

但我地今日係過對岸.

會去邊呢 ?

細媽想搵個人及寵物共享公園, 但搵唔到. 媽咪又無睇過資料.

呢棵榕樹又大左呀, 石躉無位俾我企.

呢度肯定好耐無人打理, 條石級生晒植物.


細媽想向馬會前行遠少少.

一行到呢度, 唔同晒, 擴闊左, 有返條寬敞行人路.

細媽話不如再前, 行去對岸返濱景走. 呢度無樹蔭, 我上返車.

有大鷹, 唔好痌屎屎呀.

行行下, 媽咪話去濱景好遠, 不如去富安.

昨日都來過.

今日向另一方向行.

我當然坐私家車.

遠遠好多鷺.

橋底都有.

好新鮮地方咁.

原來有D位改左路呀. 但都識去的士站.

繼續係回家清楚再出來飯堂. 今日婆婆無來, 幾個侍應姐姐都問點解婆婆唔來. 有個仲好細聲同大細媽講, 我地個位俾其他人坐左呀, 你地今日坐另一張吖. 只係呢5 - 6 次, 剛好坐同一張咋, 但好肯定, 我地已係熟客仔了. 哈哈.



沒有留言:

張貼留言