2020年10月25日

201025重陽漫步城河

 今日係重陽節, 本應登高, 但我同婆婆上山都會攰, 行城河啦.

都係行呢邊, 就媽咪食早餐.

微熱, 散下氣先.


細媽話怕我難決擇, 佢話行呢邊.

但好似熱左D.

過河都係行快少少.

想漫步, 唔好急, 間中要小休.

細媽同婆婆仲唔出來.

近排, 天色都好好, 無灰呀, 即空氣指數好.

婆婆, 今日戴左護目鏡, 佢話可以擋風, 唔怕吹乾眼睛.

婆婆偷雞無行到橋底, 在遠遠等我地返轉頭.

回程, 細媽見我行到有點攰, 叫我上車. 兩個鐘, 夠啦. 返屋企清潔.

媽咪肚餓, 好心急去飯堂搵定位, 等我地來到就有位坐.

細媽, 到你喇.

我份餐呢?


沒有留言:

張貼留言